قوانین و مقررات

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی ”مژالیا“ و سفارش کاال از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید کاال از فروشگاه اینترنتی ”مژالیا“ بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسالمی ایران صورت می پذیرد.

اطالعات و مشخصات کاالهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی ”مژالیا“ از منابع زیر تامین میشود:

1- اطالعاتی که توسط شرکت آوین راد ارائه میشوند.

2- اطالعاتی که از سایتهای معتبر خارجی ترجمه میشوند.

از این رو فروشگاه اینترنتی ”مژالیا“ هیچ مسوولیتی در قبال اطالعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاهسازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطالعات و محتویات متعهد میداند.

فروشگاه اینترنتی ”مژالیا“ به هیچ وجه اطالعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطالعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطالعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید ، الزم است از قبل به ما اطالع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید.

کاربران باید هنگام سفارش کاالی مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطالعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطالعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی ”مژالیا“ شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به فروشگاه اینترنتی ”مژالیا“می باشد.

ارزش کاال یا کاالهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات بر ارزش افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه خواهئ شد. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کاال اضافه می شود، هزینه ارسال خواهد بود.

این انصراف برای کاالهای زیر امکان پذیر نمی باشد:

عدم انطباق کاالی ارسال شده با سفارش شما، در مدت 24 ساعت پس از دریافت کاال از طریق تلفن ”01732353541 یا شماره موبایل 09196374158 ”به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطالع داده بررسی و در صورت اثبات، کاال بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود تا مشکل فورا ارسال شود. بدیهی است عدم اطالع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقالم دریافتی است.